Home Impresszum Kapcsolat Facebook | Budapest, Magyarország |
|
Ez két db földrengésbiztos buszváró pár millióért - de mindenre van magyarázat! - mutatjuk |
Nagy port kavart a Zala vármegyei kistelepülés életében, hogy két indusztriális buszmegállót helyezett ki az önkormányzat. A két építmény egyike a volt Tüzép-telep mellé került, a másik pedig az Aranyodi utcára.
Az első pillantásra is meglepő alkotások nem arattak osztatlan sikert a lakosok körében. Van, aki szerint a helyi óvodás rajzverseny nyertesének koncepciója valósult meg, más szerint olyan, mint egy kutyaház, megint más szerint egy svájci közterületi bútorokat gyártó cég buszmegállójának rosszul sikerült koppintása a két alkotás. Az alpolgármester, Vári Mária (Szentgrót Most) a kritikákra a Facebookon egy Aranyosi Ervin-idézettel reagált: „Jó lenne a bántást végleg elfeledni, szeretet ünnepét szépen ünnepelni. Megőrizni végleg az együttlét varázsát, felszítva a szívünk szunnyadó parázsát. Karácsony csodáját kis csokrokba kötni, szeretet fényében gyakran megfürödni, mosollyal, derűvel, szemünk sugarával, s együtt élni mától ezzel a csodával!” Az ügyben általunk megkeresett önkormányzati képviselő, Veress János (Fidesz-KDNP) kérdésünkre elmondta, hogy nem látta a testület a terveket, tudomása szerint a műszaki osztályon tervezték meg, és vicc kategóriának tartja, ami megvalósult. A képviselőtestület a 2023. október 26-i ülésén szavazta meg a beruházást. A kapcsolódó polgármesteri előterjesztésben az olvasható, hogy az Aranyodi utcai buszmegálló elavult, többször javításra szorult, és ezért indokolt a fülke felújítása. Az előterjesztésből az is kiderül, hogy egy másik buszmegállót is kicserélnének, a volt Tüzép-telepnél, ahol egy új kereskedelmi-szolgáltató egység építésére fog sor kerülni. Az előterjesztő polgármester szerint: „Az itt található buszváró megjelenésében és állapotában az aranyodihoz hasonló képet mutat. Ezen fülkét is számtalanszor javítottuk a közfoglalkoztatási program keretében. A kihelyezésre kerülő új fülke modern anyaghasználatával, stílusos megjelenésével jobban beleillik a város azon részén kialakuló városképbe.” A képviselőtestületi ülés jegyzőkönyve szerint egy vandál- és földrengésbiztos, fenntartható, stabil buszmegálló építése volt a cél. A jegyzőkönyvből az is kiderül, hogy a közmunkaprogram keretében egy lakatos fogja legyártani a megállókat, és az anyagok gyártása már folyamatban is van. Bár egy képviselő felvetette, hogy egységes kinézetű buszmegállók elkészítése lenne célszerű, Baracska József szerint az új buszmegállók típusa ugyanaz, mint a város többi részén találhatóké, ám ezek az adott környezethez fognak illeszkedni. A jegyzőkönyv tanúsága szerint egyhangú szavazással döntött arról a testület, hogy a két buszmegállóra összesen 2,6 millió forintot csoportosítanak át – az összeget a nagy temető bővítésének forrásából vették el. A zártszelvényre corten acél, alá pedig rétegelt lemez került. Hogy mennyire passzolnak egy 7000 fős kisvárosba a buszmegállók, azt mindenki döntse el maga, viszont helyiek szerint a buszmegálló két részébe nagyságrendileg összesen csak négy felnőtt fér el. Háta nincs a megállóknak, így szeles időben kifejezetten kényelmetlen lesz a használatuk, de még mindig jobban jár, aki a fedett részre áll, mint akinek a nyitott rész és az ott lévő márvány pad jut, ahol egy ilyen téli napon kifejezetten hűs lehet az idő. A buszmegálló-gate ügyében megkerestük Baracskai József polgármestert (Szentgrót Most) is, aki 23 éve irányítja a település életét. Ő megkeresésünkre elmondta, hogy a régi megállót nyilvános vécének használták, és nagyon elhasznált volt. Tájékoztatása szerint a jelenleg csak kerettel rendelkező részt be fogják növényekkel futtatni, borostyánpanelek kerülnek ki, illetve ha a lakosság azt igényli, a padot is kicserélik, de a modulrendszer miatt a pergola-részt is be lehet fedni, ha a használók igénylik. „Ha cserép lenne a tetején, és be lenne deszkázva, senki nem szólt volna egy szót sem” – véli a polgármester. Szerinte a növényesítéssel a közeli ipartelep is kicsit zöldebb lesz. A 2,6 millió forintba kerülő összegben pedig elmondása szerint a területrendezés, a régi buszmegálló elbontása, a térkövezés és a szegélyezés is benne volt. Arra a felvetésre, hogy mit gondol a kőpadról, azt mondta, hogy szerinte a fém sem lenne jobb, amit mindenhol használnak, de megerősítette, hogy ha a lakosok szerint nem megfelelő a pad, akkor azon változtatni fognak. Az általa elküldött tájékoztató szerint egyébként: „A buszmegálló kialakítása a téli és nyári időszakokra is gondol. A téli hideg, esős napokon a burkolt szerkezet biztosít védelmet, míg a nyári melegben a növények hűsítő árnyékot adnak. A megálló tervezésekor nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy visszatükrözzük városunk kisvárosi hangulatát és a környező dombok hegyi pincéinek jellegzetességeit. Ezzel sikerült egy igazán különleges, Zalaszentgróthoz méltó megállót alkotnunk.” |
Ezt olvassa mindenki: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Home Impresszum Kapcsolat Facebook | 2018-2024 Minden jog fenntartva © |
Home Impresszum Kapcsolat Facebook |
|
Ez két db földrengésbiztos buszváró pár millióért - de mindenre van magyarázat! - mutatjuk |
Nagy port kavart a Zala vármegyei kistelepülés életében, hogy két indusztriális buszmegállót helyezett ki az önkormányzat. A két építmény egyike a volt Tüzép-telep mellé került, a másik pedig az Aranyodi utcára.
Az első pillantásra is meglepő alkotások nem arattak osztatlan sikert a lakosok körében. Van, aki szerint a helyi óvodás rajzverseny nyertesének koncepciója valósult meg, más szerint olyan, mint egy kutyaház, megint más szerint egy svájci közterületi bútorokat gyártó cég buszmegállójának rosszul sikerült koppintása a két alkotás. Az alpolgármester, Vári Mária (Szentgrót Most) a kritikákra a Facebookon egy Aranyosi Ervin-idézettel reagált: „Jó lenne a bántást végleg elfeledni, szeretet ünnepét szépen ünnepelni. Megőrizni végleg az együttlét varázsát, felszítva a szívünk szunnyadó parázsát. Karácsony csodáját kis csokrokba kötni, szeretet fényében gyakran megfürödni, mosollyal, derűvel, szemünk sugarával, s együtt élni mától ezzel a csodával!” Az ügyben általunk megkeresett önkormányzati képviselő, Veress János (Fidesz-KDNP) kérdésünkre elmondta, hogy nem látta a testület a terveket, tudomása szerint a műszaki osztályon tervezték meg, és vicc kategóriának tartja, ami megvalósult. A képviselőtestület a 2023. október 26-i ülésén szavazta meg a beruházást. A kapcsolódó polgármesteri előterjesztésben az olvasható, hogy az Aranyodi utcai buszmegálló elavult, többször javításra szorult, és ezért indokolt a fülke felújítása. Az előterjesztésből az is kiderül, hogy egy másik buszmegállót is kicserélnének, a volt Tüzép-telepnél, ahol egy új kereskedelmi-szolgáltató egység építésére fog sor kerülni. Az előterjesztő polgármester szerint: „Az itt található buszváró megjelenésében és állapotában az aranyodihoz hasonló képet mutat. Ezen fülkét is számtalanszor javítottuk a közfoglalkoztatási program keretében. A kihelyezésre kerülő új fülke modern anyaghasználatával, stílusos megjelenésével jobban beleillik a város azon részén kialakuló városképbe.” A képviselőtestületi ülés jegyzőkönyve szerint egy vandál- és földrengésbiztos, fenntartható, stabil buszmegálló építése volt a cél. A jegyzőkönyvből az is kiderül, hogy a közmunkaprogram keretében egy lakatos fogja legyártani a megállókat, és az anyagok gyártása már folyamatban is van. Bár egy képviselő felvetette, hogy egységes kinézetű buszmegállók elkészítése lenne célszerű, Baracska József szerint az új buszmegállók típusa ugyanaz, mint a város többi részén találhatóké, ám ezek az adott környezethez fognak illeszkedni. A jegyzőkönyv tanúsága szerint egyhangú szavazással döntött arról a testület, hogy a két buszmegállóra összesen 2,6 millió forintot csoportosítanak át – az összeget a nagy temető bővítésének forrásából vették el. A zártszelvényre corten acél, alá pedig rétegelt lemez került. Hogy mennyire passzolnak egy 7000 fős kisvárosba a buszmegállók, azt mindenki döntse el maga, viszont helyiek szerint a buszmegálló két részébe nagyságrendileg összesen csak négy felnőtt fér el. Háta nincs a megállóknak, így szeles időben kifejezetten kényelmetlen lesz a használatuk, de még mindig jobban jár, aki a fedett részre áll, mint akinek a nyitott rész és az ott lévő márvány pad jut, ahol egy ilyen téli napon kifejezetten hűs lehet az idő. A buszmegálló-gate ügyében megkerestük Baracskai József polgármestert (Szentgrót Most) is, aki 23 éve irányítja a település életét. Ő megkeresésünkre elmondta, hogy a régi megállót nyilvános vécének használták, és nagyon elhasznált volt. Tájékoztatása szerint a jelenleg csak kerettel rendelkező részt be fogják növényekkel futtatni, borostyánpanelek kerülnek ki, illetve ha a lakosság azt igényli, a padot is kicserélik, de a modulrendszer miatt a pergola-részt is be lehet fedni, ha a használók igénylik. „Ha cserép lenne a tetején, és be lenne deszkázva, senki nem szólt volna egy szót sem” – véli a polgármester. Szerinte a növényesítéssel a közeli ipartelep is kicsit zöldebb lesz. A 2,6 millió forintba kerülő összegben pedig elmondása szerint a területrendezés, a régi buszmegálló elbontása, a térkövezés és a szegélyezés is benne volt. Arra a felvetésre, hogy mit gondol a kőpadról, azt mondta, hogy szerinte a fém sem lenne jobb, amit mindenhol használnak, de megerősítette, hogy ha a lakosok szerint nem megfelelő a pad, akkor azon változtatni fognak. Az általa elküldött tájékoztató szerint egyébként: „A buszmegálló kialakítása a téli és nyári időszakokra is gondol. A téli hideg, esős napokon a burkolt szerkezet biztosít védelmet, míg a nyári melegben a növények hűsítő árnyékot adnak. A megálló tervezésekor nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy visszatükrözzük városunk kisvárosi hangulatát és a környező dombok hegyi pincéinek jellegzetességeit. Ezzel sikerült egy igazán különleges, Zalaszentgróthoz méltó megállót alkotnunk.” |
Tiborcz István nagyon keményen nekiment Magyar Péternek | |
Belenyúlnak az adósság szabályokba - mindenkit érint | |
Magyar Pétert támadja a sokáig inaktív influenszer, most újra a terepre lépett | |
Kitört a botrány: Baranyi szerint a Tisza újra összeállt a Fidesszel, Magyar Péter nem hagyta szó nélkül | |
A rendőrséghez fordult a Mol alapítványa a 444 cikke után | |
Kapaszkodj meg: 195 ezer forintot kap egy polgármester útiköltségekre havonta, pedig fogdában ül | |
Megnyíltak a pénzcsapok: már itt is van az új kedvezményes hitel | |
Tüntetők és füttykoncert fogadta Grúziában Orbán Viktort | |
Bajban a közmédia: milliárdos veszteség, zuhanó nézettség, pedig kapott 120 milliárdot | |
Magyarország volt a téma a svájci híradóban, nem volt benne köszönet | |
350 fővel szállták meg Bige Lászlóék gyárát a hatóságok, most eredménytelenül zárult az eljárás | |
Egy kórházi számla miatt tört ki a botrány: CT vizsgálat a számlán, de nem is rendelkeznek CT géppel | |
Üveg visszaváltás: Lépett a MOHU, egyre több a hamisítás | |
Teljesen megújított Fidesszel menne neki Orbán a Tisza Pártnak - már készül a stratégia | |
Elképesztő bejelentés: Magyarország nukleáris megállapodást kötött Japánnal | |
Név szerint említi Tiborcz Istvánt az amerikai külügyminisztérium jelentése | |
Bekeményít a Szuverenitásvédelmi Hivatal: súlyos politikai, gazdasági és társadalmi károk... | |
Itt vannak a nemzeti konzultáció kérdései | |
Nekiment Tiborcznak Magyar Péter: Tiborcz Pista, készítsd a bukszád! | |
A Századvég kikutatta, hogy nagyon durván le van maradva a Tisza a Fidesz mögött | |
Vége: magára maradt Nagy Feró | |
Óriási botrány: erős kritikát kapott Tóth Gabi a nézők előtt, de az énekesnő nem hagyta magát | |
Tiborczék cégbirodalma 30 milliárdnyi adót nem fizetett meg a nyeresége után | |
Gúnyos megjegyzéssel reagált Magyar Péternek az agrárminiszter | |
Utcára került emberek: Több száz munkahely szűnt meg a hazai akkugyárakban | |
Az MTI kiadta Magyar Péter írását amiben visszavág a kormánynak | |
Elmondta a véleményét Nagy Ervin a Lakatos Márk ügyről | |
Külföldi lap címlapján Hatvanpuszta: Orbán körének mesés gazdagságának a jelképe | |
Vadai Ágnes arról számolt be, hogy volt olyan, hogy hamarabb érkezett meg a rendőrség elutasító határozata, minthogy Polt Péter feljelentésként értékelte volna | |
Botrány: Orbán béremelést ígért, de a kormánya még aznap le is fújta az erről szóló tárgyalást | |
A közösségi médiában párbajozik Orbán Viktor és Magyar Péter | |
Hajdú Péter miatt feszült egymásnak Magyar Péter és Vona Gábor | |
Orbán a következő utazásával megint kiveri sokaknál a biztosítékot | |
Üveg visszaváltás: Szigorú limitet vezetett be a MOHU: ennek sokan nem fognak örülni | |
Keményen Orbán fejére olvasta Magyar Péter az elmúlt 14 év Fidesz kormányzását | |
Orbán Viktor testvérével nyert közbeszerzést Mészáros Lőrinc | |
Megszólalt Lakatos Márk: Súlyos és alaptalan vádak célpontjává váltam... | |
Durvul a Lakatos Márk botrány: eltűnt oldal, lemondott szereplések | |
Hogy lehet, hogy nincs felelőse Magyar Péter kiszivárgott orvosi lapjának? | |
Magyar Narancs: Kerékpárost gázolt a piros lámpánál a fideszes politikus | |
Ezt mindenki megfogja érezni: helyreállíthatatlan lehet a forint iránti bizalom | |
Nem akármit találtak Felcsúton: újabb házak és egy rejtélyes park került az Orbán családhoz | |
Megvan a mentők vizsgálatának végeredménye arról, hogy szivároghatott ki Magyar Péter esetlapja | |
Lázár János bejelentette: katolikus egyetemet építenek közel 300 milliárd forintból | |
17 ezer milliárdot fizethet Mészároséknak a 35 éves autópálya-koncesszió után az állam | |
Szentkirályi Alexandra bekeményít: reflektorokat fog ráirányítani a korrupcióra | |
Európa megmozdult: óriási kampány indult Orbán Viktor ellen | |
Már az osztrák közmédia is Magyar Péterrel foglalkozik | |
Kitört a Sulyok Tamás botrány: Úgy tűnik, megpróbálták törölni a kínos részeket a Wikipédia-oldaláról | |
|
Home Impresszum Kapcsolat Facebook |
2018-2024 Minden jog fenntartva © |