Nagyon boldog volt Gabriella és férje, amikor 2020 szeptemberében átvehették új autójukat, egy Opel Combo Life-ot. A hétszemélyes kombi öt gyerekkel is elég tágasnak és kényelmesnek bizonyult, azonban a család öröme hamarosan megtört, mert néhány tízezer kilométer után az autó motorja feltűnően sok olajat kezdett fogyasztani.
Az Opel Maxabo nevű hivatalos márkaszerviz többször jelezte, hogy az 1,2 literes, turbóbenzines, háromhengeres Puretech motorok megengedett maximális olajfogyasztása 1000 kilométerenként akár 0,6 liter lehet. A gyár szerint nincs teendő, amíg ezt nem haladja meg.
Tavaly augusztusban olvasónk a Maxabóval állapodott meg a kötelező karbantartás után ezer kilométerrel visszavinni a Combót ellenőrzésre. A szerelők megállapították, hogy 1,2 litert kellene utántölteni, és a motor teljes cseréje szükséges a hordósra kopott hengerek és elkopott dugattyúgyűrűk miatt.
Az autó számlálója ekkor kevesebb mint 41 ezer kilométert mutatott. Az importőr fizette a motorcserét, mivel élt az Opel garanciája.
Szeptember elejére kicserélték a Combo motorját, de az új motor nem indult be. A szerviz kiderítette, hogy a motorvezérlő számítógépet is cserélni kell, ami hiánycikk volt Magyarországon.
A gyanú szerint az ellenőrzött elektromos kábelköteg hibája miatt volt továbbra is működésképtelen az autó. Két nappal karácsony előtt a Maxabo felajánlott egy 9 személyes Opel Vivaro mikrobuszt, hogy átmenetileg közlekedhessen a család. A motorhiba miatt az autót visszaszállították a szervizbe.
Iratkozz fel és elküldjük neked a legnagyobb vitát kiváltó cikkeinket:
Feljelentés Gulyás Gergely ellen: újabb részletek, információkEzekre kerestek rá olvasóink a leggyakrabban, kattints valamelyik címkére!
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen: e-mail cím megjelenítése . Köszönjük az észrevételeidet!
És ez sokaknak még csak fel sem tűnik, hogy a háttérben komoly építkezés zajlik
TovábbBotrány...és megint botrány, majd reakció és megint botrány
Tovább