A Spar januártól mesterséges intelligenciát alkalmaz a termékek eladásának optimalizálására - derül ki a Vg beszámolójából.
A kereskedő a Too Good To Go dán vállalat algoritmusával, többek között, mérni fogja a vásárlói magatartást és figyelembe veszi a szezonalitást, amelyek alapján becsüli meg, hogy a termékeket milyen valószínűséggel vásárolják meg. Amikor pedig adott termék fogyaszthatósági idejének lejárata közeledik, a mesterséges intelligencia javaslatot tesz a cég számára optimális kedvezmény mértékére.
A mesterséges intelligencia segítségével az élelmiszerlánc csökkenteni tudja a veszteséget a gyorsan lejáró, romlandó árucikkeken. Ez nem csak takarékossági szempontból jó, hanem a dolgozóknak is kevesebb időt kell tölteniük a termékek leárazásával.
Iratkozz fel és elküldjük neked a legnagyobb vitát kiváltó cikkeinket:
Feljelentés Gulyás Gergely ellen: újabb részletek, információkEzekre kerestek rá olvasóink a leggyakrabban, kattints valamelyik címkére!
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen: e-mail cím megjelenítése . Köszönjük az észrevételeidet!
Elég megosztó az ügy, érdekes konfliktus
TovábbBotrány...és megint botrány, majd reakció és megint botrány
Tovább